Често задавани въпроси (FAQ)

Какви са цената на доставка и начинът на плащане?

Цената за доставка  е 1.99 лв. 

Доставката е безплатна за поръчки над 20 лв.

Плащането се извършва в брой, на място, при доставка.

В кои райони се извършват доставки?

Извършваме доставки в рамките на град София. Включително периферните квартали Кривина, Казичане, Бистрица, Драгалевци, Бояна, Княжево, Горна Баня,  Суходол  и Филиповци.

Поръчката се доставя до входната врата на клиента.

Каква е минималната стойност за поръчка?

Няма минимална стойност за поръчка.

Кога ще получа доставката?

Ще получите доставката на следващия работен ден, след поръчката, в интервала между 10:30 и 18:00 часа. Половин час преди доставката ще получите обаждане.

 

Какво е минимално количество за поръчка?
Минималното количество, което трябва да закупите от даден продукт, е опоменато на страницата на всеки артикул. 
Поръчката трябва да е кратна на това количество. Например ако минималното количество е 3 бр., може да поръчате 3,6,9,12 и т.н.
Минимално количество за поръчка от всеки артикул е необходимо за да запазим цените максимално ниски, без да правим компромис с качеството на продуктите или услугата ни.
Целият ни асортимент е подбран с тази идея т.е. продуктите го позволяват, а количествата са съобразени с консумацията на едно домакинство.
 
Мога ли да поръчам по телефона?

Не, поръчки се приемат само онлайн през сайта rampa23.bg.

Мога ли да се откажа от поръчаното?

Да, може да откажете поръчката до 9:00 ч. в деня на доставката, като позвъните на тел. 0700 42 709.

Продукти от поръчката са с лошо качество или изтекъл срок на годност.

В такъв случай, моля да ни информирате до 24 ч. след получаването й.

Какво става, ако даден артикул е изчерпан?

В случай, че заявен от Вас артикул е изчерпан, поръчката Ви ще бъде частично изпълнена. Липсващите продукти ще бъдат извадени от Вашата сметка. Няма да бъдат заменяни по наше усмотрение.

Какви мерки за безопасност предприемате във връзка с COVID-19?

Екипът на rampa23 спазва всички указания за безопасност и дезинфекция. Важно е, освен собственото си здраве, да пазим и това на хората, с които общуваме. Затова нека да спазваме следните правила за доставка:

  1. Доставчикът стига до адреса и сигнализира, че е там.
  2. Доставчикът оставя пратката пред вратата с документите за доставка най-отгоре и се отдалечава две крачки назад.
  3. Клиентът излиза, проверява пратката и оставя парите за нея, но без да я взима и се отдалечава две крачки назад.
  4. Доставчикът се приближава, проверява сумата, оставя ресто, ако е нужно, поздравява и си тръгва.
  5. Клиентът си взима поръчката и рестото и се прибира.

Пазете се и до нови срещи!

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас